LIVET I LA

Vad hände liksom?

Kategori: Allmänt


I början på september sprang vi Lidingöloppet jag o Terese. Sen har vi sprungit en gång tillsammans om jag inte minns fel. Vi har minsann turats om att vara sjuka sen dess:-( Det är så himla tråkigt. Vi var ju sååå på G. Jag har ju börjat åka skidor i alla fall och det känns hur roligt som helst att vara på G. Skulle vilja springa lite också men det var ett tag sen nu det. Har anmält mig till "Premiärmilen" i Stockholm i mars, kan vara bra att ha ett mål, annars blir det väl ingen träning alls. När jag köpte nya skidor så var målet att börja åka lite med barnen men nu är tanken på något lopp faktiskt inte så långt borta. Så här blev det i alla fall
2010:
Grandloppet 5 km
Älven Runt 4,6 km
Träflasklöpet
Älven runt 4,6 km
Tjejmilen 10 km
Lidingö tjejlopp 10 km

Målet för 2011 är följande
Premiärmilen
Vårruset?
Älven runt x2
Hackmora Bergslopp
Tjejmilen
Lidingö tjejlopp
Träflasklöpet

Mål är ju bra att ha i alla fall:-)

www.premiärmilen.se

Kommentarer

  • Terese säger:

    Morsning korsning. Ja eller hur.... Vad hände lixom. Men nu ska det bli nya tag Sara.

    Bra lista du gjort, älskar komihåglistor. Jag tror jag kopierar din :) Är det okej eller?!?!?

    2010-12-21 | 23:51:38
    Bloggadress: http://teresemittilivet.blogg.se/
  • Sara säger:

    Självklart, man måste spara allt på nätet nu, lappar kommer bara bort. Kram

    2010-12-23 | 09:36:27

Kommentera inlägget här: