LIVET I LA

Äntligen fredag...

Kategori: Allmänt

...fast å andra sidan är det ju jämt fredag! Veckorna gårfort och snart kommer sportlovet, då ska jag och mina barn ta en tripp med Birka Paradise...det blir väl en annan sorts båttripp än vad jag är van vid.

I helgen flyttar Mimmi och Henry i från oss igen. Lycka till med livet Mimmi, det kommer att gå bra för dig! Sofia ska också ut på tripp med Buffalo, så det blir bara vi tanter kvar i stallet ett tag nu..Tråkigt, men lugnt och skönt :-) (Sorry)

Mina arbetsuppgifter har blivit fler och det är mycket i mitt huvud just nu, men det känns ändå väldigt bra. Ett av mina nya projekt är detta:

www.falun.se/grycksboskolan

En snabb summering av livet just nu får bli så här: Barn, mat, städning, hästar, hästskit, trasiga hagar, snö, snö, snö, trasiga avlopp, trasig tv, trasig skorsten, läsning, läsning och kanske lite motion...Försöker intala mig själv att positivt tänkande är det bästa just nu.

Ha en skön helg! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: