LIVET I LA

Får man blogga på jobbet?

Kategori: Allmänt

Japp, jag får det eftersom min mor förmodligen är väldigt glad för att jag jobbar i ett par veckor och då får jag blogga och facebooka hur mycket jag vill. Jag måste också därför att min dator nu till slut har gett upp helt och jag måste klara mig utan bloggar och facebook hemma (Mina barn tycker nog att det är bra i och för sig). Så kan det gå, men jag hittar väl nån bra datareparatör som hjälper mig ska ni se.

Har hunnit varit till Furuvik en helg med barnen och Petra också, vi bodde på campingen där och hade en supermysig helg tillsammans.

I lördags var vi äntligen i väg till Skog för att lyssna på P-Floyd (lyssna och lyssna, det kan ju i och för sig diskuteras) Traktorvagn från Gopa till Skog via Grycksbo - Vilken succé, säger bara, tack alla ni som var med!! Söndagen gick dock inte riktigt i samma tempo som lördagen men den fick ett bra avslut den med. Tack min vän för det!

Ja, och nu sitter jag här på Elwing o Lööv och väntar på att klockan ska bli 18.00 så jag får åka hem och sätta på mig joggingskorna.

Ha det gott alla glada (ni andra också)
Vi hörs en annan dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: