LIVET I LA

Sjuk igen då.

Kategori: Allmänt

Nu ligger jag däckad i feber och halsont igen. Håller på att bli galen, har haft mellan 39 och 40 graders feber i ett och ett halvt dygn känner mig helt väck. Halsen gör så ont att jag inte kan svälja någonting utan att tårarna kommer. Usch vad jag tycker synd om mig själv just nu;-)

Nåväl, förra helgen hade vi i alla fall vår altanfest här i LA, blev riktigt trevligt då det ramlade in en hel hög med människor. Hoppas vi hinner med en till festrunda på altanen i sommar.

Midsommarafton firade jag och barnen hos mormor och Dan tillsammans med Diana och Eddie, Dan hade förberett midsommarstång som barnen fick göra i ordning och kransar blev det till alla barnen också. När mamma och Dan gjorde iordning maten så tog jag och Diana barnen med oss till Nisserska parken för att titta på midsommarfirandet där, riktigt mysigt. Det blev i alla fall en bra midsommarafton med nöjda barn och en tidig kväll.

På midsommardagen var vi bjudna till Petra på 40-årsfirande, vi var där redan vid 4 och sen åt, åt och åt vi i några timmar. Tack Petra för allt gott. Senare på kvällen smög sig febern över mig och ja sen har jag legat där jag ligger nu! Det är bara att hoppas att man piggnar i snart nu för på fredag ska jag och Petra åka på minisemester med barnen i några dagar.

Vi hörs, ha det gott

Kommentarer


Kommentera inlägget här: