LIVET I LA

Det kan alltid vara värre

Kategori: Allmänt

Jaha, nu har jag ägnat några dagar åt min skadade lilla dotter. Som om det inte räckte med brutet nyckelben så fick hon 40 graders feber också. Hon har varit i ganska dåligt skick men nu börjar livsgnistan återvända. Hon klarar sig riktigt bra och har funnit sig i att ha armen i ett band runt halsen. Hon påpekar i och för sig 5 - 10 gånger om dagen att hon aldrig mer ska gunga, stackarn. Nu på kvällen längtade hon oerhört mycket efter pappa och åkte dit för övernattning så jag och storebror fick ägna oss åt hästarna i lugn och ro en stund. Skönt!

Vattnet droppar för fullt från taken här och det är helt underbart att det snart är påsk. Påsk känns som vändpunkten tycker jag. Påsk innebär ju också 4-årskalas här hos oss och det finns ju minst en som ser framemot det här:-)

Jag har också pratat semesterjobb med mamsen och det betyder också att sommaren är på väg till oss...

Nu ska jag göra tidig kväll och sova hela natten, det var ett tag sen känner jag, hur klarade man småbarnstiden egentligen? Jag tror jag klarar mig längre utan mat och vatten än vad jag gör utan sömn. Så nu blir det helt enkelt:

GONATT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: