LIVET I LA

Min lilla prinsessa

Kategori: Allmänt

Ja nu har jag i alla fall tid att skriva lite här, ska tillbringa några dagar i soffan med min lilla prinsessa som brutit nyckelbenet:-( Hon lyckades ramla så illa ur en gunga att det gick rakt av.

Man lider verkligen när ens barn har ont, usch vad jag skulle vilja att det var jag i stället. Hon gillar i alla fall att bli ompysslad och har redan fått en del tröstpresenter, just nu är morbror Micke här och leker med henne och den uppmärksamheten verkar hon njuta av. Vi måste förmodligen hålla oss hemma ett tag framöver, det krävs ju att hon är på topp för att orka med förskoledagarna.

Vårsolen skiner här i LA och även om vi får se den i från fönstren i några dagar så känns det i alla fall som att livet lättar när ljuset kommer tillbaka.

Måste väl också nämna att mina vårkänslor gått helt över styr: Jag har börjat jogga om dagarna! Det har inte hänt så många gånger tidigare i mitt liv men nu är jag på G. Jag och Terese har till och med bestämt oss för att springa vårruset!

Så passa er när jag kommer och susar förbi:-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: