LIVET I LA

Påsktuppar och sminkdockor

Kategori: Allmänt

Ännu en arbetsvecka är snart slut och Josefin är på G igen och har varit på "jobbet" hela dagen i dag. Väl hemma drog påskpyntandet i gång eftersom Jonatan är oerhört traditionsbunden och tycker att han hållt sig länge nog ändå. Efter en stunds pyntande och pysslande kom juvelerna på att de skulle prova mitt smink på varandra och jag är ju så väldigt snäll så jag godkände det så klart. Supersnygga barn blev det, dom är nu nyduschade och rena!

Inser i bland att man gnäller lite för mycket om både dittan och dattan, i dag är en sån dag! Nu ska jag inte klaga på något på flera dagar. Jag lovar härmed att göra mitt allra bästa för att låta bli.

Ta hand om varandra och njut av alla dagar som är bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: