LIVET I LA

Implementering eller inte?

Kategori: Allmänt

Det händer som vanligt inte så mycket här hemma mer än att jag jobbar, jobbar och jobbar. Har fått en förfrågan om ett nytt uppdrag från skolförvaltningen vilket känns kul. Jag gillar verkligen att få lite nya utmaningar, synd bara att mina kollegor i så fall får dra lasset på hemmaplan om jag är ute på annat. Jag får vikarie men det är inte alltid så lätt... Alla arbetar ju väldigt hårt redan! Vi får se hur det går. Tur att jag har så underbara kollegor och en chef som tycker att såna här uppdrag är viktiga.

På fredag ska jag äntligen få ta ut lite övertid och vara ledig i alla fall. Ska försöka släpa i väg min gamla ponny till veterinären för att kolla tänderna.

Jag och min härliga vän och kollega J ska i väg på en spännande upplevelse  på söndag också, det ska bli superskoj, men jag är lite pirrig. Mer om det här sen.

Nu ska jag leta efter spännande algebrauppgifter till mina härliga elever. I love my job!

Vi hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: