LIVET I LA

SD

Kategori: Allmänt

I dag fick jag bara lov att gå in på ett av sveriges politiska partiers hemsida för att söka lite information. Jag visste att jag skulle bli sur och det blev jag så nu måste jag skriva av mig det här...

"Svensk är den som har en helt övervägande svensk identitet, och som av sig själv och av andra svenskar uppfattas som svensk".

Jag tolkar det som att det beror lite på vem man frågar då...

Det står också att inget annat språk än svenska ska få talas i skolan överhuvudtaget förutom på språklektionerna...

Då gissar jag att det blir många som får det jobbigt, vi använder en hel del utländska ord i det svenska språket också. (fuck you är ett par jag skulle vilja använda nu)
Det blir fler lärare i skolan då hoppas jag som kan punktmarkera alla elever som tänker använda utländska ord på skoltid. 

Jag blir lite nervös faktiskt för om detta förbud även kommer att gälla lärare kommer jag att åka dit direkt!!

This shit really makes me ANGRY

Kommentarer


Kommentera inlägget här: