LIVET I LA

Sliten

Kategori: Allmänt


Efter magsjukan kom en underbar påskhelg med riktigt sommarvärme. När jag väl piggnat i så drog jag i gång med olika projekt här på farmen, som vanligt! söndagen var helt underbar, jag vaknade tidigt åkte ner till jobbet och fick undan lite jobb som jag egentligen skulle gjort innan jag tog påsklov, åkte hem och drog ris och sågade några timmar, lånade Sofias häst och tog ett dressyrpass i solen. På kvällen drog jag och Anette ut på skogslöptur. När vi närmade oss slutet på vår mil började jag må illa igen, men det gör jag ju när jag närmar mig mål, jämt! Den här gången slutade det dock med att jag kräktes i diket:-( Sen var det kört igen, la mig livlös i soffan och tyckte synd om mig själv och vaknade och kräktes några gånger.

Måndagen blev en absolut vilodag. Magnus följde med mig och barnen på roadtrip till Borlänge, Sahlins strutsfarm mm. Sen åkte vi hem och grillade. Skönt, men jag är sliten. Nu ska jag verkligen försöka ta det lugnt ett tag. Jag gör något jämt!! Jag måste lära mig att vila. Får se om jag lyckas nån gång. Tur, tur, tur att jag inte anmälde mig till halvmaran i Säter i helgen. ska ta det lugnt den här veckan men nästa helg är det Spring i benen i Borlänge för hela familjen så då ska jag vara fit for fight igen.

Tjingeling, hörs snart igen!

Kommentarer

  • Terese säger:

    Nu får du ta det lugnt Sara så du blir frisk. Jag kan lära dig hur man gör för att slöa för det är jag duktig på. Hejpålä o kram

    2011-04-28 | 12:56:23
    Bloggadress: http://teresemittilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: