LIVET I LA

Full fart framåt!

Kategori: Allmänt


Nu har vi sprungit Vasastafetten och det var verkligen skoj. Slutade på en sjunde plats av 37 damlag vilket jag är väldigt stolt över. Femman var bara drygt en minut i från oss på 9 mil och fyran ca 20 sekunder. Man funderar ju alltid över om man inte kunde tagit i lite lite mer när man ser resultaten. Men, men... Vi är nöjda och tänker ta revanch nästa år:-)

Skolstarten är avklarad och det är jobb dygnet runt som gäller nu ett par tre veckor framåt. Men jag ska ju vara tjänstledig för att åka till Turkiet i slutet på september så det känns rätt så ok. Mitt jobb är ju trots allt fantastiskt och det är verkligen skoj att få träffa alla glada elever igen.

Nästa vecka går både Älven runt och tjejmilen av stapeln, sen väntar Träflasklöpet i Sundborn, efter det tror jag att jag ska ta det lugnt med tävlandet ett tag. Det har blivit en hel del i år.

Ha det gott och ta hand om er go vänner:-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: