LIVET I LA

Träningsdagbok

Kategori: Allmänt


Barnen har varit hos Magnus i helgen så jag har passat på att träna varje dag. 7 km löpning på fredag kväll, 19 km skidåkning på lördagen och i dag blev det löpintervaller, drygt  men effektivt vad jag förstår. Måste få upp farten lite till i år så jag måste nog träna lite intervaller helt enkelt.

Kikade i förra årets almanacka och konstaterade att jag tog min första löptur den 28/2 2010. Ett år har gått och jag har hunnit bli ett riktigt träningsfreak. Förra året hann jag med dessa lopp:

Grandloppet - löpning
Svealoppet - löpning
Tjejmilen - löpning
Älven runt - löpning
Lidingö tjejlopp - löpning
Träflasklöpet - löpning
Hackmora gå lunka löp - löpning

Korpiaden - längdskidor
Kullaloppet - längdskidor


I år har vi nya mål:

Premiärmilen
Vårruset
Tjejruset
Blodomloppet
Älven runt
Vasastafetten
Tjejmilen
Tjurruset

Kort/Tjejvasan


och tänk det är sportlov så lite mer träning lär det bli... Men på fredag, efter stafetten, hamnar skidorna på hyllan. Får vara nöjd med min första säsongn som skidåkare ca 35 mil, och en någorlunda förbättrad teknik.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Fan va bra du är Sara! Jag är så imponerad! Verkligen!! Önskar så att jag hade din självdisciplin till att att orka springa och skida! jag har ett mål tjurruset så jag lär väl ut och springa lite jag med så småningom!

    2011-02-27 | 17:29:47
    Bloggadress: http://menduuu.blogg.se/
  • Sara säger:

    Tjurruset får det bli Anna!!! Kan du inte vara med oss på tjejmilen också?? Vi tänkte ev ta en hotellnatt, det går ju på en lördag i år;-)

    2011-02-27 | 18:29:32
    Bloggadress: http://prossara.blogg.se/
  • Anna säger:

    nej bara mata asfalt är inget för mig! men jag kan ju vara med ner ändå!

    2011-02-27 | 19:21:44
    Bloggadress: http://menduuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här: