LIVET I LA

1/1-11

Kategori: Allmänt

Jag tänker inte summera, det är smartare att titta framåt tycker jag. Det här året kan bara bli bättre eftersom man lär sig mer och mer och därmed gör färre misstag. Jag bör dock lova mig själv en sak, eftersom det finns ett misstag jag gör om och om igen. Men det håller jag för mig själv, när det har gått ett år till har jag nog lärt mig att hantera även detta misstag.

Nu ska jag satsa på Vasastafetten och Premiärmilen till att börja med. Innan det här året är slut ska jag springa 1 mil på max 50 minuter. DET LOVAR JAG. Påminn mig om jag tvivlar.

KRAM OCH GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA

Kommentarer

  • Terese säger:

    Det var inget högt satt maål Sara ;)

    50 minuter gjorde du ju i höstas ju. Allefall närapå. Kommer inte att bli nåt problem för dig. Jag har då inga som helst tvivel, om du inte springer med mig då förstås, för då tar det då längre tid. Kram på dig.

    2011-01-03 | 12:49:23
    Bloggadress: http://teresemittilivet.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Men snälla Terese då ändrar jag mina mål till 49 minuter då men då får du se till att klara 50 minuter:-)

    2011-01-03 | 20:33:27
  • Terese säger:

    äh jag fisåker lite på en timme milen jag. Det är mitt mål det ;)

    49 blir välan ett bra mål för dig de då

    2011-01-03 | 23:07:55
    Bloggadress: http://teresemittilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: