LIVET I LA

Livet som man lever

Kategori: Allmänt

Jag har skrivit om er förut och jag gör det igen för att ni är så oerhört viktiga.
Vissa människor följer en genom livet på nåt märkligt sätt.

Jag visste det nog inte när vi möttes men plötsligt går åren och jag inser att vi har så många upplevelser, känslor, situationer och åsikter gemensamt. Mina vänner måste vara de bästa,  vi har ägnat varandra så mycket tid, ägnat massor av timmar i stallet tillsammans, sålt hästar, köpt hästar, förlorat hästar, varit på hundratals fester, varit fulla och bakfulla, vi har ringt varandra dagen efter och skrattat och gråtit, vi har delat så många funderingar, vi har skaffat karlar, förlorat dem och skaffat nya, vi har fått barn, förlorat barn och andra vi älskar, vi har rest oss om och om igen. Vi har blivit osams, blivit vänner igen, vi har lyssnat och pratat, förstått och inte förstått. Sårat och förlåtit. gått skilda vägar, kommit tillbaka.

När jag tänker tillbaka så vet i alla fall jag vilka människor som betyder oerhört mycket för mig och jag tror inte att jag skulle vara jag om dessa människor inte fanns.

Mina vänner är så himla mycket Girlpower!
Jag kommer alltid stå på er sida!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Men självklart Sara har du många underbara vänner av den enkla anledningen att du själv är en av de bästa vänner man kan ha! Någon som man vet finns där i vått och torrt! Älskar dig! Kram

    2011-01-27 | 19:27:22
    Bloggadress: http://menduuu.blogg.se/
  • Sara säger:

    Gud va vi är bra Anna!! Man är aldrig ensam liksom, när man har så bra kompisar. Kram

    2011-01-28 | 20:13:45
    Bloggadress: http://prossara.blogg.se/
  • Terese säger:

    Va fint skrivet Sara! Jag räknar in mig själv i din vänskara ;) så man får tacka.

    Även om livet går upp och ner och man blir lite gramse på varann ibland, så är det skönt att veta vilka som är ens riktiga vänner. Och du är en av mina.

    Puss på dig <3

    2011-01-28 | 23:47:02
    Bloggadress: http://teresemittilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: