LIVET I LA

Rätt sida!!!

Kategori: Allmänt


Äntligen har vi kommit till rätt sida om sportlovet! Skönt, nu är det bara att invänta våren. Vårväder har vi redan fått försmak på så nu är det bara att köra på. 7 veckor till påsklov, allt ska vara klart i skolan till påsk har jag lärt mig genom åren. Det man inte hunnit innan dess hinner man inte heller.

Skidsäsongen är härmed över för mig och det är nu löpning som gäller igen. Var på en vårtur i söndags, det var så skönt och orken verkar finnas kvar. Stafettvasan gick finfint och jag lyckades nå mitt mål som var att åka 14 km på mindre än en timme. Första vändan i Sörskog tog 7 km 50 minuter för mig. Haha, bra att gå ut försiktigt så kan man bara förbättra.

Nu är det bara att förbereda sig inför premiärmilen i stockholmia!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: