LIVET I LA

Trixar

Kategori: Allmänt


Försöker lära mig lite bloggkunskap så nu har jag trixat lite igen. Kul! Har roat mig med att jobba några timmar efter jobbet så nu blev det lite bloggfix.

Kan inte heller låta bli att skryta lite, jag gör ju det lite då och då nu för tiden: I går sprang jag hela(nja) vägen uppför Harmsarvet och Studsarvet, ner till Rättviksvägen, upp igen och hela vägen tillbaka. Det blev 10 km och 61 minuter. Personligen tycker jag att det är bra med tanke på dom backarna. Jag tror att ni också tycker det för mina vänner är så snälla och ger mig beröm hela tiden. Terese: En varning bara, nästa gång ska du med också!!

I morgon ska Jonatan äntligen på sista skidträningen, skönt. själv har jag lagt det där åt sidan för länge sen och det känns mest konstigt att sätta på honom pjäxor nu.. Det är ju vår liksom! Kram på er alla goa och kom i håg en sak:

BLOOD, SWEAT AND TEARS, THATS ALL IT TAKES!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: