LIVET I LA

V Å R E N Ä R N U Ä N T L I G E N H Ä R

Kategori: Allmänt

Vårdagjämning och sommartid i natt! Då är våren här hur man än vänder och vrider på det. Det spelar ingen roll om det blir 10 minusgrader och snöstorm, det är ändå vår och det gör mig så väldigt glad!

Josefins vårlökar börjar komma upp ur jorden redan och på baksidan blommar dom till och med. Lycka! Josefins födelsedag närmar sig också, ännu ett vårtecken. Livet är bra just nu.

I morgon ska mamma och Dan skjutsa mig och Terese till Stockholmia eftersom vi ska springa Premiärmilen, äntligen! Kändes långt bort när jag anmälde mig i höstas. Om jag inte klarar det under 55 minuter blir jag galen och kommer att tokträna intervaller bara så ni vet. Målet i år är ju att komma under 50 minuter, men det målet behöver inte nås än.

Påsklovet infaller sent i år och ändå är det bara 4 veckor kvar, brinner i knutarna, hinner vi allt vi ska i skolan fram till påsk nu då? Tänk när det är dags för utflykter, cabaré och skolavslutning det är inte alltför långt borta nu.

Kom ut ur idét nu alla glada, våren är här!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: