LIVET I LA

Bra dag!

Kategori: Allmänt

Då har vi avklarat Spring i benen i Mellsta också då. Josefin sprang som en raket och var nöjd och glad. Jonatan sprang 1,5 km. Riktigt duktig var han, börjar få lite kämparglöd han också:-)

Jag och Anette sprang 10 km, starten gick samtidigt med 5 km-tävlingen så man visste inte riktigt vilka man tävlade mot. Drygt som 17 och var jag redo att ge upp vid varvningen. Hade siktet inställt på Anette som var tframför men kom aldrig i kapp, gele i benen (eller cement), inte så mycket uppför men ändå terräng. Väl i mål och på väg hem ropar dom upp Anette till prisutdelningen, hon hade sprungit in på 3:e plats! Coolt va? 10 sekunder efter 2:an till råga på allt. Jag kom på 4:e plats. Hade jag vetat att vi låg så bra till hade jag kämpat lite mer...tror jag! Nu är det gjort och nu är det bara 5 kilometers lopp som hägrar. Innerst inne så måste jag säga att det inte är så jäkla kul att springa 1 mil, men det är jäkligt skönt efteråt:-)

2 tävlingar till veckan som kommer blir det också så nu ska jag lägga mig och massera mina stackars ben tror jag.

Tjingeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: