LIVET I LA

Tänk att man har så många barn

Kategori: Allmänt


Nu har jag slutat tyckt synd om mig själv, är frisk och kör på i raketfart ett tag igen.

Måste bara skriva om något som jag tänker på då och då och det är det faktum att jag har nästan 50 barn, och det är så coolt! 50 barn som jag träffar dagligen och så 100 till som jag umgås lite då och då med. Dessa 50 barn som jag umgås med varje dag  är så fantastiska, unika och härliga och det är verkligen underbart att få lära känna dem alla och vara med på deras vandring mot vuxenvärlden. I bland är det rent ut sagt drygt med alla måsten i mitt jobb, men när man i bland stannar upp och inser vad man sysslar med om dagarna så blir man bara glad. Tack alla föräldrar för att vi får låna alla härliga barn om dagarna!

I år får jag vara med och lämna vidare sexor till högstadiet för första gången, jag kan redan nu bli sentimental och fundera hur jag ska kunna göra det utan att gråta för mycket... Dessa elever kommer jag aldrig att glömma, inte en enda en av dem, dom är så goa allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: