LIVET I LA

Mörker

Kategori: Allmänt

Den här tiden på året är jobbig tycker jag. Man jobbar, kommer hem, lagar mat, jobbar lite till och somnar. Mörkret gör mig smådeppig, har ingen lust till nånting. Att man varit sjuk fram och tillbaka och inte kan träna gör inte saken bättre direkt. Tur att man har några bra träningskompisar som tjatar lite så att man kommer ut. Vore det inte för dom skulle träningen ligga nere helt.

Får ta en lugn period helt enkelt och komma igen när snön dimper ner så vi får åka skidor. jossan fick ju nya och vill börja träna hon också så vi får väl nöta runt fotbollsplanen i december hoppas jag!!!

Hade bestämt mig för att skriva lite i går när det var ett så speciellt datum, 11 11 11, det hade varit roligt att ha lite dagbok kvar till sen vad man gjorde den här speciella dagen. Men.... det hände inte så mycket. Jag hade NO med mina elever mellan halv 11 och halv 12 i går och vi försökte komma på allihopa vad vi skulle göra när klockan slog 11:11, det slutade med att vi gjorde "raketen" allihopa, för att sen, när klockan slog 11:12, återgå till att skriva Kemirapporter.

Så för omvärlden och mig själv kan jag dokumenterar fredagen den 11/11 - 11 kl 11:11 Gjorde jag raketen med ett gäng härliga ungar.

vi diskuterade det fatkum att vi aldrig får vara med om ett så speciellt datum igen om vi inte lever i 100 år till då förstås och alla tyckte nog att det var lite högtidligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: